Verbind met de marketingplatformen en kassasystemen waar je al mee werkt en krijg nog meer gedaan.
Probeer gratisJa! Bistroo is altijd de eerste 30 dagen gratis te proberen bij afname van de volgende modules: BistrooPage/BistrooWebshop/BistrooQR. In deze periode betaal je uitsluitend IDEAL kosten voor het verwerken van de betalingen aan de bank.
Nee, je betaalt geen kosten om met Bistroo te starten. Uitsluitend bij onze QR module rekenen wij de kostprijs van de stickers door aan de restauranthouder.
Er zijn verschillende mogelijkheden om bestellingen binnen te krijgen. Standaard zijn er de opties om de bestellingen te ontvangen in de mailbox, een notificatie via ons dashboard en een SMS-functie. Uiteraard leveren wij ook hardware, wij leveren bonnenprinters of handhelds, ook kunnen wij in veel gevallen koppelen met bestaande printers in uw restaurant.
Bij iedere uitbetaling krijg je een BTW factuur waarop alle betalingen van die periode staan. Hierop staan alle kosten, die overigens al automatisch verrekend zijn in de uitbetaling. Inboeken en klaar!
Omdat wij zelf de hele oplossing gebouwd hebben en dit zo dynamisch mogelijk hebben gedaan, hebben wij zeer veel flexibiliteit met het ontwikkelen van nieuwe features. Ons systeem is gebouwd om horecaondernemers te ondersteunen, vandaar dat feedback uit de praktijk voor ons het meest waardevol is. Het is in de afgelopen maanden, na de lancering, geregeld voorgekomen dat wij praktische feedback van gebruikers omgezet hebben in aanvullende en nieuwe functionaliteiten. Vaak op zeer korte termijn!
Nee, Bistroo heeft op dit moment geen riders in dienst.
Wij rekenen momenteel 5% commissie, excl btw.
Wanneer wij het menu van de restauranthouder hebben, kunnen wij binnen 24 uur onboarden.
Alle betalingen via Bistroo komen direct in jouw Stripe of Mollie account binnen. De kosten zijn al automatisch verrekend met deze betalingen. Jij kiest vervolgens of jij dagelijks, wekelijks of maandelijks uitbetaald wil worden op jouw zakelijke bankrekening.
Bistroo werkt samen met Stripe en Mollie, deze partijen ondersteunen vrijwel elke betaalmethode die er mogelijk is, denk aan IDEAL, Apple Pay, Creditcard etc. Jij hebt zelf regie in jouw eigen Stripe/Mollie dashboard om bepaalde betaalmethodes wel of niet aan/uit te zetten.
Bij ons gaat het allemaal om de beleving van online eten kopen. Dit moet ook terugkomen in de support & service die je levert. Je krijgt bij telefonisch contact, het indienen van een chat, het sturen van een appje of mail naar jouw contactpersoon, altijd persoonlijk contact en directe aandacht. Wij leren graag van de feedback van onze klanten en mocht er ergens mee geworsteld worden in het proces dan staan we voor je klaar!
“Door onze samenwerking met Bistroo.nl kunnen we onze producten rechtstreeks aanbieden aan de consument. Hierdoor houden we onze prijzen scherp en weten we wat onze klanten willen.”
“We zijn tijdens de crisis begonnen met on-line bestellen via Bistroo. We hebben samen onze krachten gebundeld en dit brengt heel veel rust. Door Bistroo hebben we minder telefonische bestellingen en snelheid aan de kassa. We gaan hier dus ook zeker mee door.”
“Bistroo is supersimpel en supereffectief; in no-time heb je een gevulde eetwinkel online en kun je weer doen wat je wil doen; je gasten blij maken met lekker eten (en drinken)! De kosten die ze vragen zijn zeer redelijk en het systeem werk zeer intuïtief. Als er eens iets anders gemaakt moet worden of er werkt onverhoopt iets niet dan denken de mensen bij Bistroo mee en schakelen snel!”
“We hebben een mooie samenwerking kunnen opzetten. We zochten naar een manier om onze service gemakkelijk tot onze gasten te verlenen. Onze gasten kunnen nu dankzij deze collaboration tussen Bistroo en WiBa Horeca gemakkelijk thuis genieten van onze service en producten.”
“Sinds 8 oktober komen de bestelling in sneltreinvaart binnen en, zeker in deze zware tijden voor een startende ondernemer, is de extra omzet meer dan welkom. We hebben de portal zelfs offline moeten halen, omdat de drukte bijna niet meer te behappen was. Ik dank Bas voor het meermaals proberen ons te onboarden, want wij zijn nu al blij met onze keuze! Op naar nog heel veel bestellingen!”