Voor iedere ondernemer
een passend pakket.

Sta binnen een dag online!

Marketplace

Gratis

Beheer jouw online restaurant of webshop en krijg klanten via onze marketplace. Geen bestellingen? Geen kosten!

  • Beheer je webshop zonder limieten
  • Inzichten in klanten en orders
  • Geen commissie over fooi
  • 5% commissie op orders via de marketplace

Webshop

€ 29,- per maand

Heb jij al veel naamsbekendheid en een goede website? Betaal geen commissie voor klanten die via jouw website komen. Eerlijk is eerlijk.

  • Alles van het Marketplace pakket
  • Geen commissie over zelf aangeleverde bestellingen
  • Bestelknopwidget
Meest gekozen

Page

€ 38,- per maand

Geen tijd of kennis om een eigen website te maken? Met dit pakket krijg je er een van ons, beveiligd en beheerd voor een scherpe prijs.

  • Alles van Marketplace- en Webshoppakketten
  • Webdomein
  • Webhosting
  • Webpagina

QR

€ 29,- per maand
Excl. drukkosten stickers
Bestellingen opnemen was nog nooit zo makkelijk. Laat je gasten eenvoudig bestellen via hun telefoon.

Geen idee wat je moet kiezen?

Bel ons voor een gratis adviesgesprek voor jouw onderneming

Direct bellen

Voor iedere ondernemer een passend pakket

Bistroo Marketplace

Beheer jouw online restaurant of webshop en krijg klanten via onze marketplace. Geen bestellingen? Geen kosten!

  • No cure, no pay
  • Trek nieuwe klanten aan
  • Profiteer van Bistroo marketing

Bistroo Webshop

Heb jij al veel naamsbekendheid en een goede website? Betaal geen commissie voor klanten die via jouw website komen. Eerlijk is eerlijk.

  • Geen commissie over eigen klanten

Bistroo Page

Geen tijd of kennis om een eigen website te maken? Met dit pakket krijg je er een van ons, beveiligd en beheerd voor een scherpe prijs.

  • Volledige landingspagina
  • Eigen domein incl. hosting
Bistroo QR

Bistroo QR

Bestellingen opnemen was nog nooit zo makkelijk. Laat je gasten eenvoudig bestellen via hun telefoon.

  • Terrasoplossing
  • QR stickers
  • Gekoppeld met Bistroo betaalmodule

In 3 stappen naar je
eerste online bestelling

Stap 1

Maak je Bistroo Merchant account.

Stap 2

Koppel je Stripe account.

Stap 3

Upload je menu en gerechten.

Nu starten Of neem contact op voor meer informatie

Makkelijk. Werkt perfect.

Klanten bestellen. Jij verwerkt de bestellingen.
Simpel.

Winstverhogend

Verhoog je winst,
niet alleen de omzet

We begrijpen jouw bottom line. We begrijpen hoe hard je moet werken in de horeca en dat de de marges klein zijn. Daarom zijn onze prijzen dat ook.

Bereken je winst arrow_forward
Makkelijk wijzigen

Volledige vrijheid

Jij bent de baas over je restaurant. Dus ook online. Bij ons kun je zelf aanpassingen maken aan je menu of een stuk tekst, je hoeft nooit op iemand te wachten.

Snel je geld

Direct uitbetaald

Direct wanneer een bestelling wordt geplaatst krijg jij je geld. Jouw bestelling, jouw geld.

Sluit je aan bij de vele andere ondernemers die Bistroo al gebruiken

Deze ondernemers verkopen al via Bistroo

Veelgestelde vragen

Wat is de commissie?

Wij rekenen momenteel 5% commissie, excl btw.

Gaan jullie dan ook de commissie zo hoog maken in de toekomst?

Nee, wij beloven in de toekomst altijd onder de 10% commissie te blijven maar hebben tegelijkertijd de ambitie om de commissie lager te krijgen. Het is een belangrijk concurrentiepunt voor ons en hebben plannen om de afhankelijkheid van ons business model op de commissie te minimaliseren. Hierdoor kunnen we blijven concurreren met een goede maar eerlijk geprijsde infrastructuur.

Zijn er onboardingskosten?

Nee, het is gratis om je winkel op de marktplaats te openen. Er zijn alleen kosten als er ook een verkooporder plaatsvindt.

Hoelang duurt het onboarden?

Wanneer wij jouw menu ontvangen en je hebt een werkend mollie.com account, is onboarden binnen een werkdag de standaard.

Hoe krijgen wij de bestellingen binnen in het restaurant?

Standaard zijn er de opties om de bestelling te ontvangen in een mailbox, een notificatie via het Bistroo dashboard, optionele bonprinter voor in keuken en een SMS-functie. De notificaties kunnen ingesteld worden naar voorkeur.

Hoe zit het met de betalingen?

Alle betalingen op het Bistroo platform zijn direct en onmiddellijk. Een winkelier krijgt direct en volledig het bedrag van de order gestort op zijn/haar mollie.com account op het moment van bestellen en betalen door de koper. Bistroo.nl roomt zijn commissie af, inclusief 21% BTW over de geleverde dienst.

Hoe handel ik het proces administratief af?

Na iedere maand ontvang je een BTW factuur waarop alle transacties van de afgelopen periode staan, welke commissie er is ingehouden en of er nog een openstaand bedrag is om handmatig te betalen. Bijvoorbeeld wanneer een bonprinter is afgenomen. Bij geen optionele kosten is deze factuur volledig om in te boeken voor de BTW en verkoopadministratie, maar ook volledig voldaan. Inboeken en klaar!

Wat maakt jullie oplossing anders?

Onze oplossing stelt de verkoper weer echt in staat om proceseigenaar te zijn en zich ondernemer te voelen. Wij leveren alle support en tools om jouw online ondernemingsvrijheid terug te krijgen. Het back-office dashboard biedt alle functionaliteiten om jouw proces weer eigen te maken. Het realtime beheren van je menu, kortingen, promoties, prijzen, (terug)betalingen en klanten in een gebruiksvriendelijke en makkelijke interface.

Hoe gaan jullie om met verzoeken vanuit de zakelijke klanten?

Omdat wij zelf de hele oplossing gebouwd hebben en dit zo dynamisch mogelijk hebben gedaan, hebben wij zeer veel flexibiliteit met het ontwikkelen van nieuwe features. Het is in de afgelopen maanden, na de lancering, geregeld voorgekomen dat wij praktische feedback van gebruikers omgezet hebben in aanvullende en nieuwe functionaliteiten. Vaak op zeer korte termijn!

Hoe hebben jullie de support & service geregeld?

Bij ons gaat het allemaal om de beleving van online eten kopen. Dit moet ook terugkomen in de support & service die je levert. Je krijgt bij telefonisch contact, het indienen van een chat, het sturen van een appje of mail naar jouw contactpersoon altijd persoonlijk contact en directe aandacht. Wij leren graag van de feedback van onze klanten en mocht er ergens mee geworsteld worden in het proces dan staan we voor je klaar!

Doen jullie ook aan bezorging?

Nee, op dit moment hebben wij geen riders op het platform. Voor de versartikelen werken wij samen met Trunkrs, die ons landelijke dekking geeft op same- en next-day delivery voor vers- en boodschapartikelen. Wij verwachten in de toekomst meer verschillende varianten van logistieke diensten te koppelen aan het platform, ook riders voor bereidde maaltijden.

Qarc Zuivel, Eindhoven

“Door onze samenwerking met Bistroo.nl kunnen we onze producten rechtstreeks aanbieden aan de consument. Hierdoor houden we onze prijzen scherp en weten we wat onze klanten willen.”

Qarc Zuivel, Eindhoven
Team Lunch & More Eersel

“We zijn tijdens de crisis begonnen met on-line bestellen via Bistroo. We hebben samen onze krachten gebundeld en dit brengt heel veel rust. Door Bistroo hebben we minder telefonische bestellingen en snelheid aan de kassa. We gaan hier dus ook zeker mee door.”

Team Lunch & More Eersel
Dick van Gerwen - Liberty Foodbar Bladel

“Bistroo is supersimpel en supereffectief; in no-time heb je een gevulde eetwinkel online en kun je weer doen wat je wil doen; je gasten blij maken met lekker eten (en drinken)! De commissie die ze vragen is zeer redelijk en het platform werk zeer intuïtief. Als er eens iets anders gemaakt moet worden of er werkt onverhoopt iets niet dan denken de mensen bij Bistroo mee en schakelen snel!”

Dick van Gerwen - Liberty Foodbar Bladel
WIBA Horeca (Woest, Frietkot by Woest & Bij de Neut)

“We hebben een mooie samenwerking kunnen opzetten. We zochten naar een manier om onze service gemakkelijk tot onze gasten te verlenen. Onze gasten kunnen nu dankzij deze collaboration tussen Bistroo en WiBa Horeca gemakkelijk thuis genieten van onze service en producten.”

WIBA Horeca (Woest, Frietkot by Woest & Bij de Neut)
XTRA-SOCIAL / Marieke van Loon

“Sinds 8 oktober komen de bestelling in sneltreinvaart binnen en, zeker in deze zware tijden voor een startende ondernemer, is de extra omzet meer dan welkom. We hebben de portal zelfs offline moeten halen, omdat de drukte bijna niet meer te behappen was. Ik dank Bas voor het meermaals proberen ons te onboarden, want wij zijn nu al blij met onze keuze! Op naar nog heel veel bestellingen!”

XTRA-SOCIAL / Marieke van Loon
radio_button_unchecked radio_button_checked radio_button_unchecked radio_button_checked radio_button_unchecked radio_button_checked radio_button_unchecked radio_button_checked radio_button_unchecked radio_button_checked