Two B by Mondie

Two B by Mondie is een welbekend adres in Veldhoven en omstreken, en heeft onlangs ook een nieuwe vestiging geopend in Helmond. Ze bedienen de hele regio met heerlijke broodjes. Voorheen waren telefonische bestellingen en afhalen aan de balie de voornaamste manieren om klanten te bedienen, wat resulteerde in lange wachtrijen en inefficiënties tijdens drukke momenten. De eigenaar, Lars, werkt al meer dan 2 jaar samen met Bistroo en deelt graag enkele uitdagingen die ze ondervonden voor de samenwerking, evenals de oplossingen die Bistroo biedt.

Uitdagingen

  • Two B By Mondie had vaak te maken met drukte tijdens de lunchuren, wat leidde tot lange wachtrijen en minder tevreden klanten.
  • Bestellingen via de telefoon zorgden voor vertragingen en verwarring, vooral tijdens drukke uren.
  • Door menselijke fouten en miscommunicatie bij telefonische bestellingen kwamen orders soms verkeerd door, wat resulteerde in ontevreden klanten en verspilde tijd.
  • Klanten wilden steeds vaker online bestellen vanwege het gemak en verwachtten een naadloze afhaalervaring zonder lange wachttijden.

Oplossingen

  • Dankzij Bistroo konden klanten hun bestellingen van tevoren plaatsen, waardoor Two B By Mondie tijdens drukke momenten efficiënter kon werken en klanten direct konden afhalen zonder te wachten.
  • Met Bistroo's online besteloplossing had Two B By Mondie een duidelijk overzicht van bestellingen, waardoor fouten werden verminderd en de keuken efficiënter kon werken.
  • Met Bistroo kon Two B By Mondie hun eigen drukke periodes beheren, waardoor ze de klantervaring konden verbeteren en de omzet konden maximaliseren.
  • Alle bestellingen via Bistroo werden vooraf betaald, wat het risico op niet opgehaalde bestellingen verminderde en zorgde voor een soepelere afhandeling aan de balie.

Conclusie

Bistroo's online besteloplossing bood Two B By Mondie niet alleen een effectieve manier om deze uitdagingen aan te pakken, maar transformeerde ook hun bedrijfsvoering. "Sinds we met Bistroo samenwerken, kunnen onze klanten hun bestellingen eenvoudig online plaatsen. Dit bespaart ons dagelijks veel tijd en vermindert de frustratie bij onze klanten aanzienlijk," aldus Lars. Hij waardeert ook de gebruiksvriendelijkheid van het menu-aanpassingssysteem en de uitstekende klantenservice van Bistroo: "Als we vragen hebben, krijgen we snel en deskundig hulp."


Bovendien biedt Bistroo altijd een proefperiode van 60 dagen, waarin klanten kosteloos van de dienst gebruik kunnen maken. In vrijwel alle gevallen is er een wederzijdse intentie om door te gaan met het gebruik van Bistroo's online besteloplossing, wat getuigt van de waarde en effectiviteit van het platform voor lunchrooms zoals Two B By Mondie

Wat ondernemers zeggen over Bistroo

Veelgestelde vragen

Kan ik Bistroo gratis proberen?

Ja! Bistroo is altijd de eerste 30 dagen gratis te proberen bij afname van de volgende modules: BistrooPage/BistrooWebshop/BistrooQR. In deze periode betaal je uitsluitend IDEAL kosten voor het verwerken van de betalingen aan de bank.

Zijn er onboardingskosten?

Nee, je betaalt geen kosten om met Bistroo te starten. Uitsluitend bij onze QR module rekenen wij de kostprijs van de stickers door aan de restauranthouder.

Hoe krijgen wij de bestellingen binnen in het restaurant?

Er zijn verschillende mogelijkheden om bestellingen binnen te krijgen. Standaard zijn er de opties om de bestellingen te ontvangen in de mailbox, een notificatie via ons dashboard en een SMS-functie. Uiteraard leveren wij ook hardware, wij leveren bonnenprinters of handhelds, ook kunnen wij in veel gevallen koppelen met bestaande printers in uw restaurant.

Hoe handel ik het proces administratief af?

Bij iedere uitbetaling krijg je een BTW factuur waarop alle betalingen van die periode staan. Hierop staan alle kosten, die overigens al automatisch verrekend zijn in de uitbetaling. Inboeken en klaar!

Hoe gaan jullie om met verzoeken van zakelijke klanten?

Omdat wij zelf de hele oplossing gebouwd hebben en dit zo dynamisch mogelijk hebben gedaan, hebben wij zeer veel flexibiliteit met het ontwikkelen van nieuwe features. Ons systeem is gebouwd om horecaondernemers te ondersteunen, vandaar dat feedback uit de praktijk voor ons het meest waardevol is. Het is in de afgelopen maanden, na de lancering, geregeld voorgekomen dat wij praktische feedback van gebruikers omgezet hebben in aanvullende en nieuwe functionaliteiten. Vaak op zeer korte termijn!

Doen jullie ook aan bezorging?

Nee, Bistroo heeft op dit moment geen riders in dienst.

Wat is de commissie van de Marketplace?

Wij rekenen momenteel 5% commissie, excl btw.

Hoe lang duurt het onboarden?

Wanneer wij het menu van de restauranthouder hebben, kunnen wij binnen 24 uur onboarden.

Hoe zit het met de betalingen?

Alle betalingen via Bistroo komen direct in jouw Stripe of Mollie account binnen. De kosten zijn al automatisch verrekend met deze betalingen. Jij kiest vervolgens of jij dagelijks, wekelijks of maandelijks uitbetaald wil worden op jouw zakelijke bankrekening.

Welke betaalmethodes worden ondersteund?

Bistroo werkt samen met Stripe en Mollie, deze partijen ondersteunen vrijwel elke betaalmethode die er mogelijk is, denk aan IDEAL, Apple Pay, Creditcard etc. Jij hebt zelf regie in jouw eigen Stripe/Mollie dashboard om bepaalde betaalmethodes wel of niet aan/uit te zetten.

Wat maakt jullie oplossing anders?

Onze oplossing stelt de verkoper weer echt in staat om proceseigenaar te zijn en zich ondernemer te voelen. Wij leveren alle support en tools om jouw online ondernemingsvrijheid terug te krijgen. Het back-office dashboard biedt alle functionaliteiten om jouw proces weer eigen te maken. Het realtime beheren van je menu, kortingen, promoties, prijzen, (terug)betalingen en klanten in een gebruiksvriendelijke en makkelijke interface. Daarnaast hebben wij een unieke prijsstelling, jij bepaalt welk kostenplaatje het beste bij jouw past. Bistroo is ook nog eens 60 dagen gratis te proberen en maandelijks opzegbaar. Geen stiekeme contracten, duidelijke en transparante praat!