Welkom bij de klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Coronavirus

Is het veilig om via Bistroo te bestellen?

Het is voor ons absoluut een topprioriteit om alle gebruikers van ons platform een zo veilig mogelijke service te bieden. Zowel onze restaurants als de aangesloten verswinkels stimuleren we om zich aan de richtlijnen die door de overheid gesteld worden te houden. We weten dat dit voor iedereen een uiterst verontrustende periode is en we willen ervoor zorgen dat onze restaurant partners, onze verswinkel partners en klanten zich tijdens (en na) deze ongekende tijden gesteund voelen.

Is het aanbod van de restaurants nog hetzelfde?

De Nederlandse overheid heeft aangekondigd dat alle restaurants, bars en cafés niet langer gasten op locatie mogen ontvangen, maar hun bezorgservice mag gewoon doorgaan. Als een restaurant de keuken graag open wil houden voor bezorgingen, kan dat via Bistroo, maar dat moet het restaurant zelf beslissen. Op Bistroo hebben restaurants en verswinkels alle vrijheid, ze kunnen dus ook zelf bepalen of ze het menu aanpassen of dezelfde service blijven leveren.

Hoe supporten jullie restaurants?

We staan klaar voor restaurants en verswinkels die hun klanten in deze moeilijke tijden heerlijke gerechten willen blijven leveren. We werken met restaurants samen om hun activiteiten te optimaliseren voor deze periode, en we doen al het mogelijke om ervoor te zorgen dat mensen het eten dat ze willen en nodig hebben, gewoon kunnen krijgen.

Dit zijn enkele stappen die we hebben ondernomen:

  • We hebben online marketing tools voor restaurants ontwikkeld zodat ze hun klanten kunnen laten weten dat ze bezorging aanbieden.
  • We hebben teams samengesteld om restaurants die eten willen bezorgen te onboarden en ondersteunen.
  • We hebben onze commissie naar 0% verlaagd voor alle bestellingen tot in ieder geval half december.
  • We geven restaurants de mogelijkheid om dagelijks en onmiddellijk betaald te krijgen in plaats van op termijn (wat onze standaard werkwijze is trouwens).
Wat gebeurt er als ik een lopende vraag of klacht heb?

Ons klantenservice team staat klaar om klanten te helpen met lopende vragen of klachten. Stuur ons een mail naar klantenservice@bistroo.nl of neem contact op via de chat.

Hoe kom ik in contact?

We hebben toegewijde teams die onze klanten, restaurant partners en verswinkel partners ondersteunen in deze uitdagende periode. Stuur een e-mail naar klantenservice@bistroo.nl of neem contact op via de chat.

Gebruik Bistroo

Hoe werkt het?

Je kunt bij restaurants of verswinkels bestellen via de website. Door je adres in te voeren zie je bij welke restaurants in de buurt je kan afhalen of kan laten bezorgen. Nu kun je gerechten kiezen en je bestelling plaatsen.

Wanneer het restaurant je bestelling ontvangt, gaan ze aan de slag om je eten te bereiden en zorgvuldig te verpakken. Ondertussen kun je richting het restaurant om je bestelling op te halen, als je hebt gekozen voor bezorging komt er een bezorger van het restaurant jouw kant op.

Bij sommige restaurants kun je je bestelling verder van tevoren plaatsen.

Wat voor restaurants staan er op Bistroo?

Het aanbod van de restaurants bij jou in de buurt is met zorg en liefde voor jou geselecteerd. Dit aanbod is zeer divers: van luxe sandwiches of salades voor de lunch tot de lekkerste kip van het spit of burgers voor in de avond.

Op welke tijdstippen kan ik bestellen?

Restaurants en verswinkels kunnen zelf instellen wanneer ze nieuwe bestellingen willen kunnen ontvangen. Ook het tijdstip van afhalen of bezorging is afhankelijk van de openingstijden van het restaurant of verswinkel. Via de marktplaats wordt vanzelf getoond welk restaurant open is voor bestellingen.

Hoe wordt het eten bij mij bezorgd?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst wordt deze direct naar het restaurant doorgestuurd om deze klaar te maken en te verpakken. Wanneer je bestelling klaar is wordt deze bezorgd door een bezorger van het restaurant (als je daarvoor hebt gekozen en de mogelijk er is vanuit het restaurant) of kun je je eten afhalen.

Is er een minimaal bestelbedrag?

Het minimale bestelbedrag kan verschillen per restaurant. Of er sprake is van een minimaal bestelbedrag zie je wanneer je je order plaatst bij een restaurant.

Rekenen jullie dezelfde prijzen als het restaurant in het restaurant?

We stimuleren restaurants om dezelfde prijs op ons platform te gebruiken als in het restaurant. Restaurants zijn echter vrij om te bepalen welke prijs ze vragen op Bistroo, de prijs kan dus afwijken.

Kan ik een bestelling vooruit plaatsen?

Bij sommige restaurants en winkels kun je een bestelling vooruit plaatsen. Meestal sowieso een paar uur van tevoren en sommige verkopers kiezen er voor om je ook een aantal dagen van tevoren te laten bestellen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Zeker! Kies voor 'Afhalen' bij het zoeken naar restaurants of winkels of tijdens het bestelproces en je ziet alle restaurants en winkels waar je kan afhalen.

Hoe is het eten verpakt?

Verpakkingen hangen af van het eten en restaurant waar je bestelt. Onze restaurants zorgen ervoor dat de juiste verpakking wordt gebruikt om zo lang mogelijk de juiste temperatuur en kwaliteit te behouden.

Indien je suggesties hebt met betrekking tot onze verpakkingen, neem contact met ons op via klantenservice@bistroo.nl of direct met het restaurants.

Mijn bestellingen

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

We hebben een toegewijd team dat jouw Bistroo ervaring in de gaten houd, van het moment dat je een bestelling plaatst tot het moment dat je de order ontvangt.

Ondanks dat we altijd uitkijken naar je order, kan er iets fout gaan. Wanneer dit het geval is kan je contact met ons opnemen via de om met onze klantenservice in contact te komen.

Het is ook mogelijk om contact met ons op te nemen via klantenservice@bistroo.nl of via de chat.

Wat als ik vergeten ben iets toe te voegen aan mijn bestelling?

De snelste manier is om direct even contact op te nemen met het restaurant, zij zullen dan aangeven hoe ze je toevoegen willen verwerken. Je kunt ook onze klantenservice bereiken via de chat of via klantenservice@bistroo.nl en we zullen ons best doen om alle items die je wilt toevoegen aan de bestelling toe te voegen.

Wat als mijn bestelling te laat is?

Het is mogelijk dat je order vertraging oploopt. Als dit gebeurd, zal het restaurant je hiervan op de hoogte stellen.

Wat als ik er niet ben wanneer mijn bezorger arriveert?

Als je verwacht dat je niet op tijd bij het afleveradres kan zijn om je order in ontvangst te nemen, laat het het restaurant even weten. Het restaurant beslist zelf hoe ze dit verder met je afhandelen.

Over Bistroo

Wat is Bistroo?

De missie van Bistroo jou thuis net zo'n beleving te bezorgen als wat je in een restaurant zou hebben. We werken samen de beste restaurants, zowel lokaal als internationaal, en hebben een heleboel plannen op de plank liggen om het thuisbezorgen en afhalen van eten bijzonder te maken.

Wat is het verhaal achter Bistroo?

De oprichter van Bistroo was het helemaal zat. De oneerlijkheid en scheve balansen die bestaan in de voedselmarkt waar de prijs vaak bepaald wordt door één centrale partij, de prijs die voor hen het meest gunstig is natuurlijk. Er blijft nauwelijks geld over de partijen die echt hart hebben voor hun zaak en eten, de ondernemers, de chefs, de producenten, de thuischefs. Bistroo is er voor hen. Bistroo is opgericht voor om de transparantie en eerlijkheid in deze markt te stimuleren. En daar profiteer jij ook van.

Nog meer vragen

Wat als ik allergiën heb?

Als je allergieën hebt en je je zorgen maakt over een bepaald menu-item, lees dan het gedeelte 'Restaurant info' in het restaurant menu en neem voor meer informatie rechtstreeks contact op met het restaurant. Bij je bestelling kan je extra informatie opgeven, bel van tevoren wel even met het restaurant om zeker te weten dat ze rekening kunnen houden met je allergie.

Wanneer hebben jullie restaurants bij mij in de buurt?

We groeien snel en werken hopelijk snel met restaurants bij jou in de buurt! Ondertussen kun je ook al bij de aangesloten verswinkels bestellen, die bezorgen vaak door heel Nederland.

Is er een Bistroo App?

Nee, nog niet. Bistroo groeit hard en een app staat nog voor 2020 op de planning!

Heb je een andere vraag?

Chat

Nu chatten