Welkom bij de klantenservice

Gebruik Bistroo

  • Hoe werkt het?

    Je kunt bij restaurants of verswinkels bestellen via de website. Door je adres in te voeren, zie je bij welke restaurants in de buurt je kunt afhalen of laten bezorgen. Nu kun je gerechten kiezen en je bestelling plaatsen.

    Wanneer het restaurant je bestelling ontvangt, gaan ze aan de slag om je eten te bereiden en zorgvuldig te verpakken. Ondertussen kun je naar het restaurant gaan om je bestelling op te halen. Als je hebt gekozen voor bezorging komt er een bezorger van het restaurant jouw kant op.

    Bij sommige restaurants kun je je bestelling verder van tevoren plaatsen.

  • Wat voor restaurants staan er op Bistroo?
    Het aanbod van de restaurants bij jou in de buurt is met zorg en liefde voor jou geselecteerd. Dit aanbod is zeer divers: van luxe sandwiches of salades voor de lunch tot de lekkerste kip van het spit of burgers voor in de avond.
  • Op welke tijdstippen kan ik bestellen?
    Restaurants en verswinkels kunnen zelf instellen wanneer ze nieuwe bestellingen willen ontvangen. Ook het tijdstip van afhalen of bezorging is afhankelijk van de openingstijden van het restaurant of verswinkel. Via de marktplaats wordt vanzelf getoond welk restaurant open is voor bestellingen.
  • Hoe wordt het eten bij mij bezorgd?
    Wanneer je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze direct naar het restaurant doorgestuurd om deze klaar te maken en te verpakken. Wanneer je bestelling klaar is, wordt deze bezorgd door een bezorger van het restaurant (als je daarvoor hebt gekozen en de mogelijkheid er is vanuit het restaurant) of kun je je eten afhalen.
  • Is er een minimaal bestelbedrag?
    Het minimale bestelbedrag kan verschillen per restaurant. Of er sprake is van een minimaal bestelbedrag, zie je wanneer je je bestelling plaatst bij een restaurant.
  • Rekenen jullie dezelfde prijzen als het restaurant in het restaurant?
    We stimuleren restaurants om dezelfde prijs op ons platform te hanteren als in het restaurant. Restaurants zijn echter vrij om te bepalen welke prijs ze vragen op Bistroo; de prijs kan dus afwijken.
  • Kan ik een bestelling vooruit bestellen?

    Bij sommige restaurants en winkels kun je een bestelling vooruit bestellen. Meestal een paar uur van tevoren, en sommige verkopers kiezen ervoor om je ook een aantal dagen van tevoren te laten bestellen.

  • Kan ik mijn bestelling ophalen?

    Zeker! Kies voor 'Afhalen' bij het zoeken naar restaurants of winkels en je ziet alle restaurants en winkels waar je kunt afhalen. Ook tijdens het bestelproces kun je kiezen voor afhalen, mits het restaurant dat faciliteert.

  • Hoe is het eten verpakt?

    Verpakkingen hangen af van het eten en het restaurant waar je bestelt. Onze restaurants zorgen ervoor dat de juiste verpakking wordt gebruikt om zo lang mogelijk de juiste temperatuur en kwaliteit te behouden.

    Indien je suggesties hebt met betrekking tot onze verpakkingen, neem contact met ons op via klantenservice@bistroo.nl of neem rechtstreeks contact op met het restaurant in kwestie.

Mijn bestellingen

  • Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

    We hebben een toegewijd team dat jouw Bistroo-ervaring in de gaten houdt, van het moment dat je een bestelling plaatst tot het moment dat je de bestelling ontvangt.

    Desondanks, kan er iets fout gaan. Wanneer dit het geval is, kun je contact met ons opnemen via klantenservice@bistroo.nlof via de chat.

  • Wat als ik vergeten ben iets toe te voegen aan mijn bestelling?
    De snelste manier is om direct even contact op te nemen met het restaurant. Zij zullen dan aangeven hoe ze je toevoeging willen verwerken. Je kunt ook onze klantenservice bereiken via de chat of via klantenservice@bistroo.nl, en we zullen ons best doen om alle items die je wilt toevoegen aan de bestelling alsnog toe te voegen.
  • Wat als mijn bestelling te laat is?
    Het is mogelijk dat je order vertraging oploopt. Als dit gebeurt, zal het restaurant je hiervan op de hoogte stellen.
  • Wat als ik er niet ben wanneer mijn bezorger arriveert?
    Als je verwacht dat je niet op tijd bij het afleveradres kunt zijn om je bestelling in ontvangst te nemen, laat het weten aan het restaurant. Het restaurant beslist zelf hoe ze dit verder met je afhandelen.

Over Bistroo

  • Wat is Bistroo?
    De missie van Bistroo is jou thuis net zo'n beleving te bezorgen als je in een restaurant zou hebben. We werken samen met de beste restaurants, zowel lokaal als internationaal, en hebben een heleboel plannen op de plank liggen om het thuisbezorgen en afhalen van eten bijzonder te maken.
  • Wat is het verhaal achter Bistroo?
    De oprichter van Bistroo was het helemaal zat. De oneerlijkheid en scheve balansen die bestaan in de voedselmarkt waar de prijs vaak wordt bepaald door één centrale partij, de prijs die voor hen het meest gunstig is natuurlijk. Er blijft nauwelijks geld over voor de partijen die echt hart hebben voor hun zaak en eten: de ondernemers, de chefs, de producenten, de thuischefs. Bistroo is er voor hen. Bistroo is opgericht om de transparantie en eerlijkheid in deze markt te stimuleren. En daar profiteer jij ook van.

Meer vragen

  • Wat als ik allergiën heb?
    Als je allergieën hebt en je je zorgen maakt over een bepaald gerecht, lees dan het gedeelte 'Restaurant info' in het restaurantmenu en neem voor meer informatie rechtstreeks contact op met het restaurant. Bij je bestelling kun je extra informatie opgeven, bel van tevoren wel even met het restaurant om zeker te weten dat ze rekening kunnen houden met je allergie.
  • Wanneer hebben jullie restaurants bij mij in de buurt?
    We groeien snel en werken hopelijk snel met restaurants bij jou in de buurt! Ondertussen kun je ook al bij de aangesloten verswinkels bestellen; die bezorgen vaak door heel Nederland.
  • Is er een Bistroo app?

    Ja, er is een app beschikbaar voor zowel iOS als Android. Klik hieronder om de app te downloaden voor jouw platform:

Contact

  • Wat gebeurt er als ik een lopende vraag of klacht heb?

    Ons klantenserviceteam staat klaar om klanten te helpen met lopende vragen of klachten. Stuur ons een mail naar klantenservice@bistroo.nl of neem contact op via de chat.

  • Hoe kom ik in contact?

    We hebben toegewijde teams die onze klanten, restaurantpartners en verswinkelpartners ondersteunen. Stuur een e-mail naar klantenservice@bistroo.nl of neem contact op via de chat.

Heb je een andere vraag?

.